امارات موبايل
اعتباری که بی ادعا همچنان معتبر است 
قالب وبلاگ
نويسنده

وقتی از دور به آن نگاه می کنید، به راحتی تشخیص می دهید با یک تلفن سامسونگ روبرو هستید. در گلکسی اس ۶ هم همچون دیگر گوشی های سامسونگ امضای این شرکت، یعنی دکمه Home، لوگوی سامسونگ در زیر بلندگوی تلفن و چندین سنسور و دوربین در بالای گوشی مشاهده می شود. در اولین نگاه اگر شناختی از گوشی نداشته باشید، اس ۶ هم در نظرتان یک گوشی بی کیفیت (از نظر ساخت) به حساب می آید. اما کافی است اس ۶ را در دست بگیرید و زوایای آن را مشاهده کنید، آیا واقعا این تلفن هوشمند ساخت سامسونگ است ؟ بله این حاصل تلاش جدی سامسونگ برای پاسخ دادن به انتقاداتی است که به پرچمدارانش وارد بود. در ادامه با من، مهرشاد رجبی همراه باشید تا گوشی Galaxy S6 را به شکلی مفصل بررسی کنیم.

 

 

در ابتدایی که اس ۶ را در دست می گیرید این گوشی، کیفیت ساخت فوق العاده خود را به شما تحمیل می کند. علاوه بر این کیفیت ساخت، خوش دستی دستگاه، صخامت ۶.۸ میلیمتری و البته وزن بسیار سبک آن نیز خودنمایی می کند. پس از روشن کردن صفحه نمایش، ۵۷۷ پیکسل در چینشی الماسی، رنگ های درخشان را به چشمان شما عرضه می کنند. در کنار این نکات خوب، رابط کاربری دستگاه همچنان ضعف های خود را فریاد می زند. اگرچه سامسونگ رابط کاربری خود در اندروید ۵ را بهبود بخشیده اما من هنوز هم رابط کاربری اندروید ۵ خام که روی نکسوس ۵ دارم را به تاچ ویز سامسونگ ترجیح می دهم. برای شروع بررسی یک گوشی هوشمند، بهترین بخشی که می توان در ابتدا آن را توضیح داد، طراحی است.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 / 3 / 1394برچسب:, ] [ 16:39 ] [ اميداحمدي ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبسایت

امارات موبايل = اعتباری که بی ادعا همچنان معتبر است، فروش انواع گوشی به صورت عمده و خرده، نمایندگی شرکت های دیمو-جی ال ایکس و تیک سل، فروش سیم کارت همراه اول و ایرانسل، فروش انوع وسایل جانبی به صورت عمده و خرده
موضوعات وبسایت
آرشيو مطالب
امکانات وبسایت

Alternative content